Znamená pro firmy AKCE a CENA všechno?
Internet roste. Televize i tisk dlouhodobě klesá. Tento objev už zaregistrovalo 90% obchodníků a většina z nich na to i reaguje. Internetový marketing se stává běžnou součástí reklamních formátů. Uživatelé jej však na rozdíl od televizní reklamy dokáží poměrně bezproblémově filtrovat. Je-li používání AdBlocks správné či ne můžete nadhodit jako téma na dlouhé zimní večery, faktem je, že pokud chcete využívat internetový marketing opravdu efektivně, musíte se naučit kvalitně cílit.
Není to práce na jeden večer, ale dlouhodobá strategie, která vyžaduje investici jak časovou, tak finanční. Také se nelze spoléhat jen na jedno odvětví internetového marketingu, jde zejména o kvalitní propojení, které bude korespondovat s vizí a cíli firmy.
Vedení účetnictví Zlín vám může opravdu pomoci. Většina živnostníků nebo menších podnikatelů se sama nevyzná ve všech účetních záležitostech, proto vám vedení účetnictví Zlín může zachránit zadek. Právě je období, kdy se uzavírají uzávěrky a daňová přiznání, proto je nejvyšší čas domluvit si schůzku, protože kalendář vedení účetnictví Zlín je opravdu nabitý.
Vyzkoušejte si kvalitní služby profesionálů, kdy se nebudete muset bát, že spácháte zločin a následně za něj dostanete pokutu. Dlouhodobá spolupráce navíc pro vás bude mít mnohem větší význam než jednorázová spolupráce.
Mycí stroje zvládnou za krátkou dobu kvalitně vyčistit velkou plochu. Další výhodou mycích strojů je to, že díky stěrkovým systémům jsou podlahy ihned suché a vhodné k použití. Strojové čištění podlah najde využití v nejrůznějších provozech např: sklady, haly, logistická centra, supermarkety, dílenské a průmyslové haly, veřejné prostory v bankách, nemocnicích, nádražích a pod. Každý druh čištěné podlahy vyžaduje pro strojový úklid zcela jiný přístup, jinou použitou chemii a mechanické ošetření v závislosti na chemických a mechanických vlastnostech povrchu. Pro chemické čištění je důležité zvolit správnou pH hodnotu přípravku (kyselý, neutrální nebo alkalický). Každá podlahovina pro strojové čištění vyžaduje také specifický typ kartáče odpovídající hrubosti, aby nedošlo k poškození povrchu.
Lidé jsou přirozeně neohleduplní a pokud jedou cizí vesnicí, nedbají na přikázanou rychlost. Firma Bartek Rozhlasy vymyslela geniální řešení a to je radar na měření rychlosti. Je to víceméně informační tabule, která přikazuje řidiči, aby zpomalil, když porušuje nakázanou "padesátku". Jedná se zejména o psychologický efekt, kdy si řidič myslí, že je kamerován a může mu za týden dojít pokuta. Tomuto efektu ještě napomáhá maketa kamery, nejlépe s červeným blikajícím světlem. Nové výzkumy prokázaly, že až 87% řidičů automaticky zpomalí, pokud vidí měřící tabuli i bez kamery. S kamerou poté až 95%. Pokud máte tedy možnost prosadit nákup těchto radarů do Vaší vesnice či města, máte zde dost argumentů, proč do toho jít. Podívejte se na nabídku firmy Bártek Rozhlasy ještě dnes.
Prodejní reklamní stojany jsou již neodmyslitelnou součástí každé prodejny. Jejich konstrukce, nápaditost provedení a volba místa pro umístění jsou třemi základními prvky, které by se měli prodejcem zohledňovat.
Ideální reklamní stojan je dobře vidět ale nepřekáží, má atraktivní design a je na něm vystaveno správné zboží. Je důležité myslet na to, že by jej zákazník neměl minout. Doporučuje se je umísťovat do míst, které v ideálním případě žádný zákazník nemůže minout a alespoň jednou během svého nákupu tímto místem projde.
Jako efektivní se jistě jeví také umísťování většího počtu stojanů. Je možné, že si jich zákazník nevšimne tzv. "na první dobru", ale časté jsou situace, kdy během svého nákupu na něco zapomene a musí se pro zboží vracet zpět. V těchto okamžicích vidí daný úsek prodejny z opačného úhlu a může tak reagovat na stojan, který nejprve přehlídl.
Obecně se za nejplatnější místa pro umístění reklamních stojanů považována místa u pokladen, v rozích či v sekcích, kde je umístěno akční zboží. Velmi důležité je umísťovat stojany tak, aby produkty na nich souvisely se zbožím v daném místě.
V minulosti se realizovaly oba základní typy střech - ploché a šikmé. Ve středním zeměpisném pásmu, tedy i u nás, se obvykle stavěly šikmé střechy, protože déšť zde bývá dlouhý a relativně mírný. Jako ochranu proti němu je možné použít různé deskové materiály, po kterých voda stéká dolů. To byly břidlicové či šindelové střechy, nyní obvykle betonová či pálená krytina. Tyto střechy musely být šikmé, aby voda dobře stékala. Sklon střechy se řídil konkrétními klimatickými podmínkami dané oblasti, což si uvědomíme třeba při cestě do Chorvatska, kdy projíždíme horami k moři. Ve vyšších nadmořských výškách a tam, kde více prší, jsou střechy strmější, naopak u moře plošší. Mírně zateklá voda v prostoru pod střechou nevadila. Tento prostor zároveň sloužil pro vyrovnávání tlaků vodních par. Tam, kde jsou deště málo časté, zato přívalové (rovníkové země), nebylo nutné budovat nějakou zvláštní ochranu proti dešti, protože když začalo pršet, voda stejně natekla všude. Např. u břidlicových šikmých střech by natekla mezi jednotlivými deskami, protože dolů by nestačila odtékat. Navíc v těchto klimatických podmínkách nebylo nutné řešit difuzi vodní páry. Proto je tam oprava ploché střechy trochu náročnější.