Znamená pro firmy AKCE a CENA všechno?

Internetový marketing efektivně?

Internet roste. Televize i tisk dlouhodobě klesá. Tento objev už zaregistrovalo 90% obchodníků a většina z nich na to i reaguje. Internetový marketing se stává běžnou součástí reklamních formátů. Uživatelé jej však na rozdíl od televizní reklamy dokáží poměrně bezproblémově filtrovat. Je-li používání AdBlocks správné či ne můžete nadhodit jako téma na dlouhé zimní večery, faktem je, že pokud chcete využívat internetový marketing opravdu efektivně, musíte se naučit kvalitně cílit.

Není to práce na jeden večer, ale dlouhodobá strategie, která vyžaduje investici jak časovou, tak finanční. Také se nelze spoléhat jen na jedno odvětví internetového marketingu, jde zejména o kvalitní propojení, které bude korespondovat s vizí a cíli firmy.

LED reklama a její vývoj

LED reklama

LED reklama je v současnosti velkým trendem v oblasti světelné reklamy. Technologie, při níž jsou k podsvícení využívány LED diody, se využívá již více než 30 let. Během této doby docházelo k jejímu postupnému zdokonalování, díky čemuž dnes u hlavních cest vídáme velkolepé obrazovky s uhlopříčkou několik metrů.

Za vznikem LED reklamy stojí Američan Nick Holonyak, který v roce 1962 vyvinul úplně první LED diodu vydávající světlo. Ta byla však pouze jednobarevná, na více barev se muselo čekat dalších 9 let. V průběhu následujících desítek let vývoj této technologie nadále pokračoval a další velký milník se datuje do roku 1995. Právě před dvaceti lety byla poprvé představena bílá LED dioda, která navždy změnila celou oblast LED reklamy.

Offline reklama

Mezi tradiční způsoby offline marketingové propagace patří reklamní plachty. Většinou si jí můžeme všimnou na budovách a objektech, kde je příliš nevyužitého prostoru, který je snadno a často k vidění okolní audienci. Výroba a instalace plachet není tak nákladná, na rozdíl od online kampaní a má výrazně větší velikost. S tím souvisí i množství informací, které se dá na plachtu implementovat. Horší už je to s efektivností přenosu informací. Většinou si divák všimne pouze několik slov nebo konkrétního obrázku, jelikož se jedná například o řidiče osobního automobilu. Naopak, pokud je reklama vhodně umístěna v lokaci, kde se pravidelně vyskytuje stejná cílová skupina, je možno používat i mírně sugestivní texty. Proto je životně důležité pre-analýza a výborný odhad.

Kam umístit reklamními stojany?

Prodejní reklamní stojany jsou již neodmyslitelnou součástí každé prodejny. Jejich konstrukce, nápaditost provedení a volba místa pro umístění jsou třemi základními prvky, které by se měli prodejcem zohledňovat.

Ideální reklamní stojan je dobře vidět ale nepřekáží, má atraktivní design a je na něm vystaveno správné zboží. Je důležité myslet na to, že by jej zákazník neměl minout. Doporučuje se je umísťovat do míst, které v ideálním případě žádný zákazník nemůže minout a alespoň jednou během svého nákupu tímto místem projde.

Jako efektivní se jistě jeví také umísťování většího počtu stojanů. Je možné, že si jich zákazník nevšimne tzv. "na první dobru", ale časté jsou situace, kdy během svého nákupu na něco zapomene a musí se pro zboží vracet zpět. V těchto okamžicích vidí daný úsek prodejny z opačného úhlu a může tak reagovat na stojan, který nejprve přehlídl.

Obecně se za nejplatnější místa pro umístění reklamních stojanů považována místa u pokladen, v rozích či v sekcích, kde je umístěno akční zboží. Velmi důležité je umísťovat stojany tak, aby produkty na nich souvisely se zbožím v daném místě.

Materiál reklamních plachet

Při výrobě tenisových reklamních plachet u formy Tennis EQ Zlín je možnost výběru ze dvou materiálových variant (mPVC nebo HDPE). Základní standart je v zelené barvě o rozměrech 12 x 2 m nebo 12 x 2,4 metru, ale na přání zákazníka je možné vytvořit i atypický rozměr nebo alternativní barvu síťoviny. V nabídce firmy je i vytvoření návrhu kompletního grafického řešení včetně realizace. Tyto sítě se zaručují vysokou mechanickou odolnosti a nadstandardní ověřenou životností. Reklamní plachty od této firmy se vám jistě zalíbí.