Znamená pro firmy AKCE a CENA všechno?

Nikdo nechodí na druhou stránku vyhledávače

Opravdu se odvážíte postoupit dále do hloubky vod digitálního marketingu? Rozumíte zkrátkám jako SEO, PPC a podobně? Povězme si něco dalšího právě k optimalizaci pro vyhledávače. Pokud zadáte do googlu výraz SEO Olomouc, vyjede vám kolem dvaceti stránek s hledaným výrazem.

Samozřejmě tušíte, že na druhou stránku byste se v životě nedostali a vše od ní po tu dvacátou je tak pohřbené a zbytečné. Jako první se vám pravděpodobně zobrazí adwords reklama, tu zařadíte mezi PPC. Dále už máme běžné výsledky, zaindexované robotem. V tomto případě šanci na získání zakázky mají tak první 4 odkazy, vzhledem k jednoduché nabídce nebude mít potenciální klient důvod hledat dál. Důležitá je doména těchto stránek, jak si můžete povšimnout na prvním místě je stránka nejbližší danému tématu i v odkazu.